söndag 16 maj 2010

Ångest och Färgglada piller



Jag är så jävla slut som människa. Allt går åt helvete just nu och jag vet inte vad vi ska göra åt det.

Vi har vart barnlediga 3 dagar på jag vet inte hur många veckor. Alltid är det något som dyker upp så vi måste ta ungarna. Den äldsta skulle kommit imorn och den yngsta på tisdag. Men nu kom den yngsta redan idag och stannar antagligen tills på tisdag nästa vecka. Luften gick verkligen ur mej när jag fcik veta att han skulle hit redan ikväll.

Jag vet att jag är grymt orättvis som känner så med tanke på att Amy vart här flera ggr när vi ska ha vart barnlediga. Men det känns inte riktigt som samma sak eftersom vi dom gångerna var barnledig ordentligt innan och efter att hon har vart här.

Tog min första osxascand för en stund sen. Får se om det räcker med en eller om jag ska ta några theralen också. Kanske jag borde ringa och boka en akut tid med psykologen med. för att vänta ända tills nästa måndag känns inte hållbart.

Jag vill kräkas. Ett rakblad hade hjälpt en hel del just nu men jag vill inte behöva använda så drastiska åtgärder för att få lite ro i kroppen. Jag vet inte vad jag ska göra åt det här eller hur jag ska gå tillväga för att slippa ångest. Jag är bara fruktansvärt trött på att må dåligt. Jag är för gammal för det. Det är sånt man håller på med i tonåren. Trodde jag iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar